Ηλεκτρονικές Πληρωμές Λογαριασμών

 

Ο Δήμος Αθηένου παρέχει στους Δημότες του τη δυνατότητα εξόφλησης των Τιμολογίων τους από το Διαδίκτυο.

 

 

 

 

Επικοινωνία

 

Διεύθυνση: Δήμος Αθηένου Λεωφ. Μακαρίου Γ΄, Αρ. 2, 7600 Αθηένου Κύπρος

Τηλ.: +357 24811370

Γραμμή Δημότη: +357 24524004

Ε-mail: mail@athienou.org.cy

 

 

 

 Καλλινίκειο Δημοτικό Μουσείο Αθηένου

 

Το Καλλινίκειο Δημοτικό Μουσείο Αθηένου δημιουργήθηκε για να παρουσιάσει την ιστορία της Αθηένου από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα. Κάθε τοπική ιστορία αποτελείται από αμέτρητες συλλογικές και ατομικές ιστορίες και όσο τοπική και αν χαρακτηρίζεται, στην πραγματικότητα εξαπλώνεται στα πέρατα του κόσμου.

 

 

 

 

 Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτημάτων

 

Ο Δήμος μας προσφέρει ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων μέσω διαδικτύου ώστε να μην είναι απαραίτητη η επίσκεψη των δημοτών στις υπηρεσίες του Δήμου. Το αίτημα σας προωθείται αυτόματα στην αρμόδια υπηρεσία προς διεκπεραίωση.

 

 

 

 

 Εγγραφή στο Ενημερωτικό μας Δελτίο

 

Ο Δήμος Αθηένου στα πλαίσια της αναβάθμισης της επικοινωνίας με τους δημότες του αποφάσισε να εφαρμόσει σύστημα ηλεκτρονικής ενημέρωσης δημοτών μέσω ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e–mail).

Τα στοιχεία που θα καταχωρήσετε θα αξιοποιηθούν για τη συνεχή ενημέρωση σας σε διάφορα θέματα όπως: ανακοινώσεις, πολιτιστικές εκδηλώσεις, δελτία τύπου, δραστηριότητες Υπηρεσιών του Δήμου κλπ.

 

Τελευταίες ειδήσεις

Ηλεκτρονική παρακολούθηση για ασθενείς και γηραιά άτομα

Ο Δήμος Αθηένου ενημερώνει το κοινό για την έναρξη παγκύπριας υπηρεσίας ηλεκτρονικής παρακολούθησης και άμεσης ανταπόκρισης προς ασθενείς και γηραιά άτομα, τα οποία χρειάζονται άμεσα βοήθεια.

Όσοι δημότες ενδιαφέρονται και επιθυμούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες,  μπορούν να επικοινωνήσουν με την Εταιρεία «EMERGENCY ANGEL» είτε τηλεφωνικά στο 70001011, είτε να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.emergencyangel.net

Η Εταιρεία έχει απευθυνθεί στον Δήμο για εξυπηρέτηση των δημοτών του, ενημερώνοντας για τα πιο κάτω:

  1. Δημιουργήσαμε τηλεφωνικό κέντρο το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 365 μέρες τον χρόνο.
  2. Ο Πελάτης, εφ’ όσον έχει αγοράσει το ηλεκτρονικό μηχάνημα το οποίο έχει πάντοτε μαζί του, με το πάτημα ενός κουμπιού για 3 δευτερόλεπτα ενώνεται αυτόματα με το τηλεφωνικό κέντρο οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύκτας.
  3. Ο τηλεφωνητής αυτόματα έχει πλήρη εικόνα για το ποιος επικοινωνεί μαζί του. Επίσης, με τη χρήση GPS, γνωρίζει που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή το άτομο που χρειάζεται βοήθεια καθώς όλα τα προσωπικά δεδομένα για θέματα ασθενειών όπως και την εκ των προτέρων εντολή από τους πελάτες για το ποια πρέπει να είναι η προτεραιότητα ενέργειάς μας (π.χ. ασθενοφόρο).
  4. Ταυτόχρονα με την επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο, 4 άλλα άτομα της επιλογής του πελάτη, ειδοποιούνται με sms στα κινητά τους τηλέφωνα για το επείγον της κατάστασης.